Monday, September 26, 2011

MY BIRTHDAY "dua puluh enam september sembilan belas sembilan puluh satu"



gumbiranya saya hari ini .. sbb hari ini birthday saya .. thanks to all myfriends yang dah sudi raikan hari jadi saya ! love2 u all .. gmbar kt atas tuh gmbar kek yg classmates bg kat saya . sedap tau ! hehehe
hari bukan birthday saya sorang je .. hari ini hari jadi monitor kami "sanjeev kumar" .. tapi umur kami tak sama .. dia lebih tua dari saya ..=)
hari dapat surprise dari classmates, housemates n my soulmate (M. Khoirul Umam) dari classmates dpt kek , dari housemates dpt hadiah .. dari my soulmmate dia call saya ! walaupun just call n tak lama manapun .. tapi saya sgt menghargainya ! sbb dia kan jauh .. klu nak call pun bukannya murah .. love u so boo .. n missing u damn much !!
birthday tahun ini rasa istimewa sgt2 ! thanks to all .. yang sudi raikan !! hihihi
thanks for the wishes friends !! love2 u all ...

No comments:

Post a Comment